UN MOMENT DE MAGIE CREATIVA. Poate v-ati intrebat vreodata cum ar fi sa te lansezi pur si simplu intr-o improvizatie, ca un instrumentist de jazz care a baut un shot sau doua si se simte creativ. A nu se intelege ca secretul creativitatii este shotul. 


Tipii acestia, despre care marturisesc ca nu am mai auzit niciodata, mi-au fost recomandati de Ted Talk pentru nu stiu bine ce motiv, in afara de acela ca mi-am facut un abonament sa primesc noutati de la acest site. Ce este interesant e faptul ca cei de pe scena chiar cred in ceea ce fac, in ciuda faptului ca par uneori un grup de copii care participa la "Special Kids' Talent Show" - a nu se intelege ca am ceva cu copilasii care participa la aceste spectacole!

 

Pe alocuri, atmosfera creata, iti aminteste cu putere de scenele mai ciudate ale serialului Twin Peaks, sau ale oricarei productii cinematografice apartinand lui David Lynch. Iar acesta e un semn bun daca te afli si tu printre cei care gusta, in lipsa cronica a umorului, chestiile usor bizare si care te tin cu sufletul la gura. E un gen de romantism bolnav, ca orice romantism de altfel, pe care l-ai putea gusta si tu in primavara aceasta.


In plus, ai satisfactia falsa ca asisti la un moment de magie culturala si ca, in acest fel, devii mai bun, mai frumos, mai destept si mai inspirat. Iti doresc sa ti se intample toate acestea, in timp ce privesti videoclipul, dar ma indoiesc ca ti se vor intampla cu adevarat. Dar hei, nici un videoclip cu Florin Salam (prezumtiv nume de manelist), nu te va face mai bun, mai frumos si mai desptept!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu