SECRETELE SUNT IMPORTANTE. Iar 90% din tot ce exista este de rahat. Probabil ca e o teorie ce nu simte nevoia sa fie demonstrata, dar magicianul Helder Guimares o dovedeste relativ usor. In ciuda faptului ca magia lui nu prea te convinge, cel putin la inceput, razi totusi cu gura pana la urechi, iar acesta este un semn bun...  


Nu prea iti dai seama daca ceea ce vezi este intr-adevar un numar de magie, de comedie sau este un discurs despre natura umana... Ar putea fi toate la un loc. La un moment dat incepi sa simti ca a meritat sa dai click pe acest link.


Pe mine nu ma prea impresioneaza numerele de magie, cu exceptia numarului in care David Copperfield reuseste sa zboare. Cand eram mic, mi-am luat o trusa de magie din banii castigati de sarbatori cu plugusorul, si asta a avut un efect dezolant. Mi-am dat seama ca nu e nimic magic in magie... Trist, nu-i asa? Atunci s-ar parea ca am terminat-o cu experienta mea magica. 


Am apreciat insa efortul lui Helder de a face mai multe lucruri deodata - a-si prezenta filosofia de viata, a ne face sa zambim si a ne pacali cu numarul sau de magie care pe alocuri aproape ca te fascineaza. Pe mine m-a convins... chestia asta portugheza, in tenesi si costum... Cred ca are potential.  





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu